slitsamt liv!!


ledighet är de bästa ja vet.. ;)
eller ja man kan bli less på det också!!

idag vaknade jag av att de ringde nån kille att
de skulle komma med garderoben, höll tummarna att
det skulle vara nå snygga grabbar men icket!!
så tur har man inte på en onsdagmorgon.
sen har jag vart och solat och vart ute på årets första
"riktiga" joggingrunda, det var så himla skönt!!!
cyklade lite på motionscykeln och drack en jordgubbs shake!
tänkte byta ut ett eller två mål om dagen med en shake, lite
beroende på hur jag känner och utesluta godis och andra onyttigheter!!
fast jag tänker inte banta och sluta äta sötsaker helt utan jag får helt
klart unna mig men på senaste tiden har jag ätit godis/chips glass
osv i tid och otid och det är inte direkt bra på nåt sätt :P

nu ska jag strax laga middag sen invänta mamma och pappa
och då ska garderoben upp.. så min kväll kommer bestå av att bygga
garderob och sedan fylla den!! ska bli kul att se resultatet.. :)
sen kommer elin förbi också som vart kidnappad i flera dagar av freddan,
grrr... ska även dejta emelie och stina så de får komma hit om de vill se skymten
av mig.. =)

nu ska jag laga middag!!!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0