gällivare marknad!!


hade det var för ca 9-5 år sen hade jag räknat ner dagarna
fram till gällivares årliga vintermarknad.
Då var number one på min lista MJUKISDJUR!! haha.
Sen skulle jag såklart köpa godisremmar, marknadskläder,
nitarmband, munkar ocn en såndär ballong :P
Nuförtiden ser man fram emot en souvas!!
Tänk vad allt förändras genom tiderna, tur är väl det!!

Har vaknat för ett tag sen, ska fara och sola/träna
med Elin strax!! Sen ska vi på marknaden och ikväll
ska jag laga middag med Eme, Elin, kanske någon
annan och titta på lets dance. myyyys :)

imorrn (lördag) ska vi iaf åka slalom och
gå på afterskin, på kvällen ska vi dricka vin
hos jenny och äta ost och kex innan vi beger
oss till nexan :) LÄNGTAR!!

på senaste har jag umgåtts med Mia, vi var och
fikade, hem till mig och rensade garderoben på
partykläder (glömde bort att jag själv skulle ut)
vilket var bra för då hade jag en anledning till
att bryta mitt köpstopp och köpa en blazer ;)
Senså har pärra lagat middag, jag och denice
har spelat mario osv..
och såklart har jag spenderat tid med Elin!!
Det är de bästaste :)
Har faktiskt umgåtts med Anne också, det var verkligen
på tiden, vi har pratat gamla minnen, lekt med Thea,
prommat och fikat!! Saknar alltid Anne men vet
att när vi ses igen så är allting som vanligt!
Älskar dendär tjejen, hon är faktiskt vännen
jag haft längst (sen jag var ca 5 år?)

nånå, måste kila ut i snöstormen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0