gillar inte när det blåser


har haft full rulle hela dagen, klev upp tidigt och skulle
egentligen följt med elin och skjutsa nå gamlingar
till kiruna men var så trött så jag for hem istället
och kollade en film som vi hyrde igår, den var värdelös
och den andra filmen jag hyrde sa elin direkt att den
sög så jag orkade inte ens se på den :) lyckad hyrning??

har faktiskt bara sett bra filmer på senaste så de var väl dags
för nån dålig!! sen gick jag och elin ut i stormen, det blåste
riktigt kallt så det var ingen höjdare de heller :)
sen hämtade mami mig och vi for och handade,
åt oxfille med pottikroketter och sallad.. såå smarrigt :)

sen har jag prommat med hundarna och fick armen ur led
för att faxe blev rädd för en skidåkare, dessa djur alltså..
ibland blir man tokig på dem men de är för söta för
att man ska kunna vara sur på dem :)

har just bastat för att tina upp lite och snart
börjar spårlöst!!! de är ett favvo-program..

helgen var riktigt kul, myste med mamma framför
lets dance på fredag och lördag var jag ut med ellan!
länge sen jag hade roligt på krogen, kanske för att
jag inte vart på harrys sen studenten :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0