oboy, vilket vackert väder


bara -3 ute!!! otroligt.. börjar få lite vårkänslor :)
det spelar verkligen stor roll vilka man jobbar med, om
man jobbar med glada positiva människor som man kommer
överens med går det så mycket lättare!!
gillar verkligen att jobba med mallan för vi teamar alltid och
har kul ihop på jobbet. vi gör det bästa av situationen så att säga.
men det går knappt att dra på smilebanden när man ska städa
hela restaurangen efter stängning!!

ska strax på hellner-välkommen-hem och dela ut gratis korv...
hah.. försöker få tag på cissi för jag vill ha med henne på stan!!

vet inte riktigt när jag slutar ikväll, det är fredag va?
har känts som fredag, söndag,lördag fram och tillbaks hela veckan..
imorrn är jag iaf ledig, tror jag??

PUSSS.

saknar denna tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0