back in the days

i måndags hade jag tv-kväll med elin, for och lyssnade på HIM - gone with the sin
och sa inte dessmer till varandra, skönt att bara vara med bästis och inte
behöva vara på topp, inte prata helt enkelt utan bara vara i varandras sällskap.
låter kanske tråkigt men nääe :)
 
var och kollade hoppträning i stallet igår, alltid roligt att se Clatch hoppa
enda nackdelen är att man önskar att man satt där i sadeln igen som förr :)

for sen och hyrde film med anton, som vanligt stod vi där i evigheter och
tjaffsade om vilken film vi skulle ta, allt jag vill se tycker han är skit eller
så har han sett det och tvärtom! tillslut gav jag med mig och vi tog nån
jäkla highschool film och for till hanne&pecka och såg den med hanne+jenny :)
den var faktiskt helt okej filmen, TUR =)

idag har jag prommat, solat och sen skjutsat denco till stallet,
vart på kaffe hos pärra med anton en sväng, fick en asbra film
av jeppe "dear john" som jag kollade på, for sen med elin och skjutsade denco till
ip för hon skulle spela fotti med nå grabbar!! ungen hade sneakers och jeans, så jäkla
kul för de påminner mig om när jag var i hennes ålder och hade "vanliga" kläder oavsett
om man skulle spela fotboll eller inte ;)
for hem och kollade klart filmen sen for jag förbi och kollade ställningarna och sparkade lite boll,
surrade lite med denice innan jag for  förbi anne som hade pf (pojkvänsfritt) i läggan så
vi uppdaterade om hennes krogdebut och allt annat som hänt i våra liv sen senast!!
fasen va vi är dåliga att ses men de spelar ingen roll för när vi väl gör det så känner
man att hon funnits där hela livet, side by side!

nu ska jag sova, imorrn ska jag förhoppningsvis hinna träffa mia, hoppa rocky
samt fika hos sissi som fyller 20 barre :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0