bulgarien!!


jaa där hade jag kunnat vara om några timmar!!!
Elin ringde igårkväll helt hyper för att hon hittat en resa för 998 kr/person
inklusive hotell från LULEÅ till bulgarien!! kuk alltså att jag för första gången har 0 kr
på kontot sen typ augusti... gick 10 jävla tusen i oslo med resan och det,
har ingen aning om hur det kunde bli så mycket och de känns som att något
inte stämmer :S hur som hellst så lånade pappa 5000 när jag skulle till oslo
eftersom lönen kom när jag var där, men lönen gick tydligen också åt :(
planet gick iaf 09.40 så det kändes lite väl stressigt att ha typ 6 timmar på sig
att packa och väcka mamma o pappa mitt i natten och be dom föra över
ännu mer pengar.. hade flyget gått senare hade jag åkt direkt...


men nu är det bara att hålla utkik efter såna resor igen så drar
jag 1 vecka till solen med bästa vän=)

nu ska jag äta frulle sen fara och sola och besöka ISS så jag får lön
nästa månad :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0