change


wow vilken händelserik dag!! noot=)
har badat och borstat hunden inför hans möte med sin nya tjej,
det är ett par som vill para deras hund med minus!!! jag trodde såklart
detta var ett skämt eftersom han är typ dvärg och absolut ingen hund
man vill para sin med!! men de ville så hemskt gärna bara ha valpar som
sällskapshund och de tyckte han var så himla söt =) och de är han ju absolut
men trodde aldrig någonsin han skulle bli farsa!!
hur som hellst, MIN hund MINUS juckade på som bara fan men tiken var inte
riktigt i "höglöpet" så vi ska prova om några dagar igen, den ville ibland men
inte hela tiden så den vek av.. stackars lilla minno han var såååå besviken!!
höll då på att dö av skratt !!! men han gjorde matte stolt ;)

sen har jag bara lallat runt med hundarna i skogen, hyrt två filmer, sovit
lite och nu på kvällen kom Elin förbi... så de var min dag =) precis som jag ville
ha den.. inte göra ett piss=)

imorrn blir det iaf jobb, stall och STÄDNING med stort S !!

(snälla du, var den du alltid varit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0