lördag&söndag


tjooo!!

på lördag jobbade jag först några timmar, när jag kom hem lagade
jag våfflor till lunch men de blev bara en våffla för vi hade inget vanligt
margarin så tog bregott och de blev så tjocka och konstiga :S
sen for jag förbi stallet och sa hej åt pärra och kollade på hoppträning!!
superkul att de har börjat hoppa ute nu, kommer vara på plats varje tisdag =)

sen for jag och hämtade en tårta niklas beställt och plockade upp elin och
for sen till stallet! vi red rocky, Elin började och jag var lite nervös för de
är ingen liten häst och han såg ut att vara lite full i fan =)
de gick jättebra men när hon travade så vart han så jäkla pigg och jag
höll på att dö av att springa runt där med henne så vart inte så mycket trav=)
sen red jag en sväng och sen skrittade Elin av honom runt ridhuset och sådära..
superkul =) nästa gång blir det i ridhuset och då ska jag lära henne lite mer!!

sen for vi på coop och handlade ingredienser till en ceasarsallad!! supergott
blev det och så hyrde vi en rulle, kollade stan och sen gick jag och la mig=)

idag har jag jobbat, städat och lagat ceasarsallad IGEN tills när mamma och pappa
kom hem från kreta, de var så himla gott så var bara tvungen=)
sen drack vi kaffe och åt tårta.. smarrigt!!

har precis kommit in från en prommis med hundarna, ska bara ta de lungt
så jag är pigg till imorrn för då ska jag försöka vara ute mycket och röra på mig samt sola (Solarium)..

nånå pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0