morning sunshine!!


skulle och promma denna morgon med elin och hanna, ids dock inte
ens ringa till dem för jag såg på deras bloggar när jag vaknade att
de vart uppe halva natten så det känns menlöst... ;)
istället ska jag äta en rejäl frukost och gå ut och promma själv!

måste även förbi banken idag och mondo, boka resan till oslo osv...
ska bli sååå skönt att komma iväg i 5 dagar :)

på tisdag såg vi på new moon sen sov jag över hos hanna,
när vi vaknade tog vi en morgonfika på hultan och sen for jag
hem och inväntade bellsan :) hon hjälpte mig att rensa i garderoben,
stryka m.m !! så guld värt!! sen lagade jag middag här hemma och
det blev lax med pesto! efter det for jag med anton och hyrde en film,
18 year old virgin... hyr aldrig den!! sen for vi förbi mia och pärra men
mia jobbade e.m så vi drack en kaffe och surrade innan jag for vidare
till hanna där elin också var.. vi surrade om massor, kollade på alla oslo
killar och längtan blev större.. ;)

nu måste jag carpe diem :)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0