söndagsmys!!


på fredag var det frissabesök, blev jättenöjd som vanligt med
håret, blev lite orange färg + svart då!! sen förfestade vi hemma hos
mig, blev ett jäkla gäng men det är bara roligt, sen olles där jag hade jättekul
tills shottsen tog över min kväll så jag for hem och somnade på stört efter lite
matlagning med min bror!!

när jag vaknade upp på lördag kom hanna, vi köpte massa gott och hyrde
film, sen anlände elin också och vi myste på hela kvällen med ännu en film,
våfflor, thaimat, billys panpizza m.m!

söndag ringde klockan 06.30, skulle till aitik och städa!! det tog emot
ganska rejält att kliva upp men tillslut så for jag iväg.. elin och hanna
låg kvar och snarkade, orättvist!! nåväl när jag kom hem från aitik
var hanna och elin kvar hos mig så vi myste på lite innan de for hem till
sig. sen kom mamma och pappa hem från stugan, mamma hade modevisning
med sina nya kläder och sen lagade vi köttfärssås och spaghetti :)

for sen till hanna och kollade lite av humorgalan, sen anslöt sig elin också
och vi for på ica (rimi) och köpte allt möligt vi var sugna på !!
så sen dippade vi morötter, gurka, paprika och åt ost och kex med hallonmarmelad,
nachochips med hannas hemgjorda guacamole, mandarinklyftor, nötter osv :P

sen låg vi avsmällda och kollade en skitkass film som vi hyrde innan vi somnade
i hannas lägga där vi lär spendera en heeeel del tid i sommar :)

nu ska jag laga korvstroganoff och invänta mamma och pappa,
ikväll ska vi bygga ihop garderoben!! spännande..

tack för att ni finns mina underbara vänner
sommaren 2010 kommer bestå av peace and love, brännbollsyran,
min sommarstuga i kalix, oslo och massa massa mer. LÄNGTAR =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0