sweet


denhär helgen har gått hyffsat fort! har haft en jättebra, lugn och mysig helg.
på fredag åkte jag med bella till byn och där grillade vi, sjöng singstar och spelade
spel! jag och bella gjorde grillspett med fläskfilé i vitlöksmarinad, champinjoner, lök,
paprika, tomat och till det åt vi potatissallad och drack vin :) sen åkte vi hem vid 01
och jag somnade på stört.

på lördag for jag och jobbade i aitik, kändes ovanligt fort och smärtfritt och
jag var inte alls lika less som jag brukar vara när jag är där!
sen på kvällen var det middag hos emelie som fyllde 20år på fredag,
grattis igen pigan!!! vi åt iaf ost&skinkpaj och tacopaj de var mycket
smarrigt :) for hem rätt tidigt och kollade lite avsnitt av teen mom med
mamma innan jag gick och la mig vid 22-tiden!

sen var det jobb igen på söndag och det var den längsta dagen i mitt
liv kändes det som, vi blev som aaaaldrig klara!! det suger verkligen vissa
dagar att vara där och städa, speciellt när jag jobbar med en äldre gubbe
och inte har så mycket gemensamt med.. nåväl när jag kom hem lagade jag
spaghetti och köttfärssås, åt lunch och sen sov jag några timmar!
prommade sen till gällivare och fyllde på telen, träffade på dennis med sin nya
fina audi så vi gled runt i den och plockade upp elin, sen for jag och elin och
handlade kvällsfika på coop och vidare till hanna där vi såg en skräckis och
sen sov jag över där :)

vi har planerat lite mer inför oslo samt peace and love, det är lite grejer vi
måste kolla upp och fixa innan!! känns verkligen som att jag har mycket att
se fram emot för OSLO blir av, PEACE AND LOVE blir av, BRÄNNBOLLSYRAN blir
av och sen planerar jag och elin att ta en sista minuten i juli. så det kommer bli
grymt:) vill även ner till strömsholm när norbottens elitlag ska tävla lag-sm samt
denice tävla individuellt SM !

nu har jag just prommat hem från hanna tillsammans med henne, dagens
planer är att se förkväll och spåna vidare på mammas 50 års-present!
ska även umgås med elin och säkert hanna också!!
imorrn ska jag ut och söka jobb och fixa övriga ärenden :)

ha det så bra!!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0