Mango

börjat dagen med att städa, dammsugit bort allt slipdamm, städat toan
och flyttat över endel från "min gamla" toa till den "nya".
Rensat och slängt saker, helt enkelt försökt röjja lite!
Blev bjuden på lunch av sandra, lax med avocado och mango sallad !
Det var himmelskt gott, har kollat igenom hennes aussie bilder och dom
var så härliga, blev helt varm inombords av att se dem. Hon såg så
lycklig och fin ut på alla kort, kollade också på en video när hon gjorde
sin skydive!! Filmen var grym, såg helt sjukt häftigt ut!!
Har fikat hos Bellsan idag som fyller år sen kollat på när pappa
tapetserat i vardagsrummet, gud så fint de blev :)
Sen for jag på pumpen och nu sitter jag bara och degar.
Imorrn ska jag flytta mina saker från förråd till förråd och försöka flytta
över lite mer grejer till nyläggan!!
Ge mig styrka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0