Sladd

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, har hunnit med en hel del.
Har bland annat börjat att måla i min nya lägenhet, vart på ikea
med Hanna och shoppat lös, vi höll oss faktiskt till våran budget
och fick en hel del fint med oss hem!! :) Nu längtar jag som FAN
tills pappa och brorsan tapetserat och lagt golvet så jag får flytta
in i min nya koja. Bara landa helt enkelt, låsa dörren till min första
alldelens egna lägenhet och lämna över nycklarna.
Har nattvecka på trucken vilket för mig är det värsta skiftet, gillar
inte alls att jobba natt. Var sjukligt halt idag så har provat på att få
sladd med trucken för första gången, mindre kul att det var i en ramp
och att trucken dessutom DOG... men de gick bra ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0