crossfit

rekommenderar alla att gå på crossfit, riktigt roligt och man får
upp hög puls!! är så jäkla glad att jag har hanna som hänger med på
passen, är så mycket roligare om man har en träningskompis!
Gått jättebra på jobbet idag, fått tjuvstarta lite med att backa till grävaren och
få lass samt att tömma i crossen, riktigt roligt och trucken känns inte så förbannat
megastor som man förväntar sig =) nu längtar jag tills vi får börja trucka runt
på riktigt!!
Sandra: jag använder din spotify medans du är borta ;)
Lyssnat en massa på Kent - Chans! Snart kommer du
hem, jäklar va härligt. Förresten så mejla mig om en skypetid
under helgen kanske? är ledig då. Har hänt endel sen sist :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det ar bara att anvanda pa! Oh, en av mina favoritlatar. Den och Utan dina andetag. Jag saknar dig gumman! Vi far bestamma en tid som passar oss bada :) PUSS

2012-02-17 @ 16:08:02
URL: http://kakbusunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0