det blänker!

en upptäckt jag har gjort sen jag flyttade hemifrån är att jag ärvt mammas städgener,
jag är sadist när det kommer till städning i MITT hem. Har aldrig haft problem med
att det är stökigt hos andra, utan nästan tyckt det var skönt om det låg tidningar
på borden, nån tröja slängd på golvet och nån dammtuss på golvet eftersom min
mamma alltid städat varenda dag, plockat hela tiden, storstädat varje helg osv.
Jag har alltid tyckt hon var helt psyk när dammsugarn gick på högvarv varje helg,
när hon stod med tandborstar och finslipade handfat, när hon torkat diskbänken
10 gånger innan maten ens var klar MEN nu förstår jag henne. nu har jag också
blivit en städ sadist! Jag kan fan inte slappna av hemma om det är stökigt, jag
behöver snart hjälp. finns det hjälp att få för detta? Ne så allvarligt är det kanske inte
men fel å chilla. Men förbannat vad jag trivs när golven blänker ;)
Nu ska jag ut i de fina vädret och promma med pillis, dricka kaffe och
ikväll ska jag på PUMP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0