just somebody that I used to know


vilken fantastisk helg. precis i min smak! har inte gjort "nånting"
precis som jag skulle :) på fredag promenerade jag till rödingvägen
och lagade middag med mamma och
brorsan, badade bastu och kollade the voice sverige!

Upp tidigt på lördag, vaknade pigg som en lärka redan 06.30 men kämpade
mig kvar i sängen till 9. Knatade till pumpen och gjorde bort ett tungt styrkepass
när jag annars brukar ligga och dra mig i sängen!

For hem och tvättade, städade och sen begav jag mig till rödningvägen
igen för att avnjuta pappas middag. Han är kung i köket =)
Tog en bastu och for vidare till Pernilla på en kopp kaffe, vi surrade i käft
på varandra och de känns att man saknat henne, inte träffat henne lika
ofta och har en hel del att prata om =)
Sen for jag till Robbe där det var lugna gatan.. Ett tag!! Sen kom det
ett gäng fyllglada själar och jag kände mig mest missanpassad och tråkig
så for hem istället, badade badkar och hade tokmysigt. Vaknade upp imorse
inte en gnutta bakfull, myste kvar i sängen en bra stund innan jag gjorde frulle.
Väl hos robbe igen såg det ut som ett fyllslag, ångrade alltså inte en sekund
att jag avstod från dessa rusdrycker.

Nu är jag istället pigg och fräsch, ska hälsa på hos farmor och sen ska Stina
bjussa mig på middag. Sen ska vi spinna till oss en snygg fast rumpa :)

känns förövrigt så himla bra just nu, efter allt som varit så är jag så övertygad
om att jag gör rätt och ingenting som får mig att må dåligt.
Förr var det en miljon frågetecken som bleknat nu, kanske för att jag
inte bryr mig längre? Kanske för att vi är mer ärliga mot varann?
Kanske för att de är på bådas frågetecken?
Kanske för att jag insett mitt eget värde och inte låter någon trampa på mig?
Tåls att fundera på men så länge JAG är lycklig så bryr jag mig inte ett dugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0