megatrött

har kämpat, bokstavligen talat KÄMPAT sedan klockan 14 då
jag slutade jobbet med att hålla mig vaken! Är så sjukt trött
men har vägrat att sova innan pumpen som börjar om
45 minuter.. ÄNTLIGEN! blir så otroligt seg och illamående
om jag sover på dagen så jag hoppade de.
Är så träningssugen nu så de är helt sjukt, crossfit imorn och pumpen
på torsdag inbokat, vilodag fredag och pump igen på lördag!
Ska bli så jäkla kul att komma igång på allvar med träningen igen,
länge sen jag kände mig så motiverad. Nu jäklar ska fettet brännas
och musklerna byggas ;)
är så jävla överlycklig att jag ska börja gå skift och inte alltid
vara tvungen att kliva upp svintidigt, att ha ledigveckor där
man har all tid i världen att träna, ha e.m veckor då man får
sovmorgon, förmiddag och sluta redan klockan två och sen
kämpa på en nattvecka som ger en fetinglön !
tack gud för mitt nya jobb. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0