statestiskhöjare

OMG.
vet inte vad jag skrev i mitt förra inlägg som dubblade statestiken
här på min blogg? Skulle vara intressant att se hur ens statestik
såg ut om man delade med sig av allt här på bloggen, för det
jag skriver här är ju knappt en hundradel av allt som faktiskt
på riktigt händer. Man skriver ju trots allt i stora drag vad som
händer i ens vardag, men lämnar ute detaljer.
Känns som lite creepy när man inte vet vem som sitter bakom
skärmarna där hemma och läser..
102 unika besökare och jag vet ca 10 personer som läser min blogg,
funderar på ett lösenord.. vi får se, bloggar ju faktiskt för min egen
skull och för mina närmsta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser! Så vet du de:)

2012-02-14 @ 21:22:28
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,hej jag är en av de 102:) Tycker att det är så roligt att se vad ni har för er och hur det går för er brudar/ Kram Marit

2012-02-16 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0