Trampa trampa trampa

trampa på, kom igen, trampa förfan, kom igen förfan trampaaaaa!!!
typ så tänkte jag igenom hela spinning passet, var död efter halva passet
men kämpade igenom hela och gav verkligen allt!! nu bränner de sådär
härligt i benen. en guldstjärna åt mig själv!
imorrn är det fredag vilket innebär sista uppstigningen imorn, även om de
inte ens känns jobbigt att fara på jobbet just nu så är det ändå skönt att få
sova ut lite samt att vara ledig :) ihelgen ska jag städa som vanligt
och bara ta det piano, har inga planer alls förutom ett träningspass inbokat
på lördag. så skönt att bara "vara" och känna lugnet :)
saknar denna tös, ska nog se till att kramas med henne ihelgen!!
tror faktiskt hon saknar mig med, jag brukar nämligen skämma bort
henne ibland ;) Älskade Clara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0