Trucka på..

Första dagen på truck utbildningen idag, känns helt underbart att
byta jobb!! Tror jag kommer trivas som fisken i vattnet :)
helgen har rusat förbi som vanligt, fredag drack jag lite vin med
några jobbarkompisar hemma hos mig, var väldigt trött så
det blev en tidig kväll..
På lördag promenerade jag med Stina, var på stan en sväng,
hälsade på robbe på en kopp kaffe, spelade lite boxningsspel och
sen på kvällen var det middag hos pernilla som fyllt 25.
Vi hade jättetrevligt, skrattade massor och åt paj och tårta :)
Vart inge alkohol för mig eftersom jag jobbade söndagen.
Dammade av 7 h jobb i liften på dundret, underbart att de var sista
skiftet där som var ett "måste", i fortsättningen kan jag jobba där
ifall jag känner för det.. låter inte helt fel ;)
Sen for jag förbi Robbe och kollade lite film och tv, myste på med
han och Nicke innan de var dags för bingen.
Bra helg med andra ord :)
Puss å adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0