well hot and heavy, pumpkin pie, chocolate cake and jesus christ

Välkommen ledigveckan, jag ska utnyttja dig allt vad jag kan!
Jag har börjat med att göra bort en massa ärenden med hanna idag på
stan, köpt massa tråkiga men nödvändiga saker och fikat på nyfiket =)
Har vart på spinning och det var helt stört jobbigt, har bokat in pump på tisdag,
crossfit onsdag, crossfit torsdag och hästhoppning torsdag, spinning fredag och ridning,
och ridning lördag. OM jag gör allt som jag planerat så älskar jag mig själv.
helgen har bestått av jobb, lugna hemmakvällar med älgstek och bastubad!
Har beställt en massa saker till mitt hem, en ny lampa, massa ljus, duschdraperi,
handdukar och kokböcker. Älskar att hämta ut paket!! Sen så väntar jag på min
LAPPLANDS ring. LYCKA. den är perfekt.
Jag gillart, over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0