its always darkest before the..

Kan så gott som se fram emot en "ledig" vecka, har ingen aning hur mitt
jobb schema ser ut för kommande vecka men en sak är då säker,
jag jobbar inte helg igen!
Ska ta tag i mitt hem som halkat lite efter i städningen, ska verkligen
rensa i garderoben, sortera mina papper/räkningar och tvätta massa
kläder.. FAAAN va kul ! men jag har prioriterat en hel del roligare
och framförallt viktigare saker som massa mys och kärlek!!
Ser fram emot en skidtur med mia och en massa träning som jag inte
heller "hunnit" med när jag jobbat så mkt ;).
Var förbi Pillan och Chrille idag på en kopp java och lite updates,
lutar mot en middag till helgen med Sandra och Pernilla..
Känns jävla tråkigt att Sandra åker till andra sidan jorden om
bara 2 veckor, men jag unnar henne om NÅN denna resa :)
Och tyvärr mina vänner så är jag redan less på att blogga,
har inte mycket att skriva om egentligen men det kan faktiskt
vara kul att kunna gå tillbaks i tiden och läsa vad man sysslade med
JUST då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0