this years loving never last..

2012 mina vänner, äntligen känns det som?
Förra året har varit en känslomässig resa, året har gjort mig
klokare och starkare. Har lärt känna nya fantastiska människor
och endel mindre fantastiska människor
Kan inte säga att 2011 var ett toppenår, fanns många bra och fina
stunder, har haft en knepig relation till en person som gett mig bland
de bästa minnen, men även de sämsta.
Men jag är nöjd med att jag står kvar med mina "gamla" älskade vänner
och att jag fått en så bra relation med mina "nyfunna" vänner.
Det bästa med 2011 är att jag kan se tillbaka nu och jag ångrar ingenting,
jag skulle inte vilja byta ut en sekund, inte ens de jävligaste stunderna
för då hade jag inte stått här idag, 2012 och mått såhär fantastiskt bra
och känt mig så jävla stark och beredd på att möta ett helt nytt år med 
nya krafter och ny energi!!
Dehär kommer bli det bästa året i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0