vad betyder drömmar?

har drömt samma dröm flera gånger, det är långt emellan gångerna men
inatt så drömde jag det igen. Det jag drömmer om är att jag
har sån sjuk ångest för att jag inte är i stallet och tar hand om mina
hästar (Pridde & Clatch som tidigare var mina). Jag är inte där och
det är som att jag knappt vet om det är nån som rider dom, borstar
eller mockar. Det är så hemskt för jag får så dåligt samvete men jag
är som för lat eller skiter helt enkelt i att åka dit. Sen slutar det alltid
med att jag far dit och mina hästar ser ledsna ut, övergivna, oborstade.
Är det nåt slags undermedvetet dåligt samvete/ångest för att jag sålde
dem och inte finns där för dem? att jag inte har kontrollen?
väldigt märkligt.. Jag älskar dem och kommer aldrig glömma dem,
har fått de finaste åren i mitt liv pga två fantastiska hästar och jag
vet att dom har det bra vars dom är nu, men kommer aldrig sluta sakna dom.
Tänk igenom ditt beslut en extra gång innan du ska sälja, för hade jag fått
göra annorlunda hade jag aldrig sålt Clatch. Pridde har det bästa hemmet
han kan få nu hos en helt underbar familj så där kan han få stanna.
Men jag har alltid oroat mig extra mycket över Clatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0