bitterfittor

idag var jag en bitterfitta. hatar att vara sån, ensam, ynklig, känslig och klängig.
jag kände hur hela jag utstrålade bitter och ledsen, folk frågar "hur är det?" Och jo tack,
det är bara bra. MEN man kan som inte sätta fingret på varför man känner sådär, hur tårarna
bränner bakom ögonlocken helt utan anledning. precis som när man har PMS eller nånting.
Det är verkligen när man är sådär liten som vem som helst kan stampa på dig, trycka precis
på vad som helst och få dig att gråta. Jag hatar att vara sån. Och så känns det extra tönting
när det inte ens har hänt nåt, man bara mår så. Men jag tror man måste få vara en bitterfitta
mellan varven, det är ett typiskt måste för en tjej !
Det som fick mig att gråta idag var när jag spillde min skållheta lasagne över låren,
då brast det. Då ville jag lägga mig på truckvägen och skrika "jag orkaaaaaaaaar inge
meeeeeeer" som en liten snorunge men jag bölade lite, bytte byxor och satte mig i trucken
igen. Och NU är jag inte längre bitter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0