omringad av

är omringad av så fina människor, är hög på lycka just nu och livet känns helt
underbart, sommaren kommer så småning om och mitt semestervikariat börjar snart!
har hänt en hel del på senaste, har tränat massor, vart första turen till backhoppan
med Mia och sandra, sprungit litegrann, vart på alla fysio passen osv.
Ätit god middag med Hanna på olles följt av utgång på slottet, druckit vin
med hanna och sandra och dansat på nex, firat jeppes student, kollat
på denice när hon gick på sin bal, lagat middagar, fikat en massa, ätit
årets första våffla på toppstugan, flummat runt, skrattat mycket och
haft det riktigt bra! som pricken över I:et så har jag träffat Clatch i boden
när jag och Mia var där med Sillen hos veterinären. Var helt underbart
att se honom, är så glad att han är hos Paulina! Älskade underbara häst.
Igår var vi i luleå och sprang blodomloppet, har sprungit 6 km två gånger
i år så inser nu att min tid på 35.58 var riktigt bra med tankte på så lite
träning, antar att jag hade lite "hjälp" eftersom jag sprungit mycket förrut,
grund kondition är väl bra :)
ikväll har vi vart hos Sandra E och ätit klappgröt och mojsat, planerat inför
helgen då det är MSmeet, kommer bli riktigt trevligt med en "mini kräftskiva"
hemma hos mig med goda drinkar och lekar innan det bär av mot nunis :)
längtar ihjäl mig!! =)
ska försöka uppdatera oftare, man hinner glömma så mycket annars!!
Fast allt de roliga fastnar ändå i minnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0