skönhetens sömn

åde.. Första natten sen nattveckan som jag sovit heeela natten utan att
vakna vid 04, 06 och vart helt klarvaken.. hållt på att bli tokig! har snurrat
runt och tillslut blivit vrålhungrig, gått upp och käkat och sen somnat om efter
nån timme! Så nu har jag sovit sen 01 igår till 12 idag. Så skönt!
Var hos Mia igår och surrade över ett glas vin, och på dagen fikade jag med
Sandra och Hanna, strosade runt på marknaden med Mami och köpte souvas
som vi åt till lunch hos Fammo. Efter det for jag ut på en springtur sen tillbaks
till farmor igen och gav henne medicin och drack kaffe :)
Nu håller jag på att tvätta lite kläder, småstädar och ska förbi fammo och
fika. Ikväll ska jag äta middag på grand med Sandra och Hanna ! Ska bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0