whaaat

Men tja!
Snart har hela ledigveckan gått och på måndag börjar mitt semestervick på trucken,
ska bli skönt att äntligen kunna planera lite, för en stund.
Har hänt en massa bra saker på senaste, och endel mindre bra men mest bra ;)
Ihelg är det marknad och vi får se vad som händer, ska strax möt upp
Hanna och Sandy för en fika och efter det ska jag dra ett varv runt marknaden
med mammsen sen luncha hos farmor. Hoppas verkligen på sol imorgon för då ska
jag och hanna käka middag på uteserveringen!! På söndag börjar fitnessfighten för min
del, inte för att gå ner i vikt utan för att få lite kontroll på mitt sötsug och småätande,
för träna de gör jag ju redan och tycker det är sjukt kul men sen får jag perioder
när jag äter godis, glass, chips och massa bajs hit och dit och då känns som träningen
lite menlös på nåt vis :) Så vi får se hur det går,
hade ju såklart inte skada att tappa nåt kilo men det är inte poängen :)
ser fram emot hösten och en resa till götet för att hälsa på sandra och sen
vill jag åka utomlands en vecka också, men med vem och när? :) vi får se..
pussokram /soffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0