älgsteken

Hanna är en mästerkock, älgsteken med rostade rotfrukter, sallad och kantarellsås
var bland de godaste jag ätit i mitt liv. 10 poäng !
Vi hade jättetrevligt på dan, åkte skoter och grillade med nisse, matti, ungarna
och några till :)
På söndag var jag i stallet på morgonen, sen for jag hem och käkade frulle sen kom
Hanna  och tog ut mitt löshår och färgade mitt hår, guldvärt!
det tog nästan 3 timmar totalt eftersom jag försökte få ut lite själv,
känns så skönt att inte ha det  för ett tag :) sen prommade vi från mampa
till gällivare! Tagit de piano hela morgonen idag, hämtat lunch från dannes och spelat
tvspel, hämtat ut mitt paket från ellos och lagat middag med Stina!
Nästa hållplats; Spinning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0