bakfull


alltså vilken hemsk dag. har mått som ett as.
ändå for jag från krogen halv 1 och gick och la mig direkt ?
drack till och med massa vatten och två alvedon, sjukt.. man
pallar inte längre utelivet! men de var kul iaf :)
på lördag var jag först på crossfit, på marknaden en sväng, lunchade
med stina och sen lagade jag och nicke grekisk pytt och sen for jag
ut med tjejerna. idag har jag inte gjort ett piss, tvingade mig ut på marknaden
för att köpa en tshirt åt emilia eftersom dom inte hann fara dit innan luleå,
matchen var tydligen 15 istället för 19 så dom fick då stressa!!
tänkte att jag måste offra mig för hennes skull, hon ville så gärna haren.
la mig direkt på soffan och sov 5 timmar till. har ätit kycklinggryta hos
morsfarsan och nu ligger jag med ipaden på brösten och ser dubbelt ! :P
luddigt inlägg.. rise and shine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0