free mind

Är uppe med tuppen, väntar på mitt frissabesök och de
ska bli riktigt skönt att klippa igenom håret. Lite tråkigt faktiskt
att det inte blir nån drastisk förändring (brukar alltid färga, sätta löshår)
osv men nu blir det enbart en toppning. Tacksamt för plånkan om
inte annat! Kommer inte ihåg sist jag betalade mindre än 4000 hos frissan.
Sen ska jag fika frulle med hanna och gå på Crossfit, gå på ett bankmöte
och sådär. Så har fullt upp hela fm.
Visade sig att jag och Hanna kollat på likadana tapeter, så kanske
blir så att vi har samma tapet men det kan inte hjälpas isåfall.
Man måste ju ha de man vill, de går inte att tänka på vad nån annan
har. Vi har likadan säng, skänk, hatthylla och jag har två likadana
lampor som Stina, ett hästhuvud som Mia har osv men man får ju
otroligt mycket inspiration av varann :) Nu har Hanna köpt den finaste
Cartell lampan jag någonsin skådat, den är to die for. Är hyffsat sugen
på en sån, fast i en annan färg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0