fullt ös medvetslös!

Full rulle, som det ska vara!
Har umgåtts med Elin i måndags, lagat en kyckling&bulgur sallad, prommat, solat,
vart på gymmet och surrat ikapp massa. Igår var vi på spinning och core, lagade
pasta carbonara och kollade top model sverige, var även förbi Jossa på dagen
och grattade lilla Ellan som fyllt 2 år :)
tog på mig jobb idag i liften, var dom längsta 7 timmarna i mitt liv nästan.
fifan vad segt det är där när de inte är nå folk, man bara sitter och rullar tummarna
i liftstugan. I all tristess klickade jag hem dom tre sista gynning glasen! Så nu är
samlingen komplett. Längtar tills jag får ställa in dom i vitrinskåpet :)
har förälskat mig i en av hennes litografier.. men 4000 spänn.. det svider i plånkan!
men å andra sidan hade jag haft kvar den hela livet ? faaan å fel och vara miljonär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0