Hanna Sofia


5 år sedan idag.

Du är saknad
Du är älskad
Du är aldrig glömd


Jag hade velat se dig idag, tränat med dig, promenerat
med dig, fikat med dig, shoppat med dig, vart på tjejmiddagar
med dig, att du sminkade mig till festerna, att du hjälpte mig
att välja kläder, att vi skrattade ihop, att vi stöttade varandra,
att du gav mig kloka råd och massvis med energi.
Du var så perfekt Hanna, så full av liv och känslor.
Jag vet att du hade gjort nåt bra av livet, du älskade att leva.
Jag hade vart så stolt över dig idag!
Jag vet att du är med mig, påminner mig om att hålla ihop med
mina nära och kära, att ta vi ska ta vara på varandra!
Jag saknar dig så mycket, du slets bort alldelens för tidigt.
Tack för att du är i min närvaro i "all frånvaro", jag kan
känna din närhet och värme ibland.
När jag tänker på alla fina minnen jag fått tillsammans med dig
så blir jag alldelens varm i hela kroppen.
Jag ler när jag tänker tillbaka på den tiden vi fick ihop, den kommer
jag aldrig att glömma.


Du fattas mig varenda dag, jag glömmer dig aldrig.
Du finns alltid kvar i mitt hjärta.
Min ängel jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0