Jag gillart!!

Alla papper är påskrivna, läggan är så gott som såld.
Ska vara ute senast 26 april, förhoppningsvis tidigare.
Så om allt går som jag tänkt flyttar jag in i min nya tvåa
på fjällnäs inom 1 månad ;).
Men nog har man lust att flytta hem till morsfarsan och spara
pengar, ha några hundra tusen på kontot och leva loppan!!
Men de håller inte ;)
Lunchade på thai igår med hanna och martin sen visade jag
lägenheten, diskuterade med mäklaren om min nya bostad
och var allmänt chockad :) behövde inte ens ha visning på lägenheten
och inte heller nån budgivning så jag hade verkligen tur!
Sen var jag på spinning, drack kaffe hos hanna och åt nybakta
kärleksmums, fick ett besök på kvällskvisten en snabbis och
somnade därefter och sovit som en prinsessa!
Idag har jag gymmat med Mia och tvättat kläder, vart förbi husman hagberg
och skrivit alla papper och nu inväntar jag ett spinningpass!

sunshine on me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0