More love to the people!

underbara fredag, eller hela ledigveckan har vart fantastisk.
har ju hunnit med massor, och än är den inte slut!
Bjöd Hanna, Martin och barnen på grekisk pyttipanna igår,
den blev så jäääävla god!! Hade marinerat grönsakerna innan
också, brukar bara marinera köttet så den blev jätte saftig!
Till efterrätt blev de jordgubbar och glass, mest för vickes skull
eftersom han är en godis/sötsaks råtta och han åt nästan hela skålen
med jordgubbar själv. Gullegrabben!
Jag for sen vidare och spelade chicago och nintendo 8 bitars(tror de heter så?)
vet inte om det finns  nåt bättre spel än det. Alla banor satt i ryggmärgen så jag ägde ;).
Har skjutsat några glada resenärer till tåget och röjjt upp här hemma efter gårdagens
middagsbjudning. Blir en del disk, måste investera i en diskmaskin snarast.
Nu dricker jag smoothie och väntar på att hanna ska plocka upp mig, blir en
heldag med skoter, korvgrillning och lekar :) på kvällen tänkte vi avrunda
med älgstek och rödvin!
Kan inte tänka mig en bättre helg. Gårdagen var magisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0