snälla, om jag drömmer så nyp mig i armen!!

vet inte ens om jag törs skriva det, först imorgon kan jag
säga till 110% att jag sålt min lägenhet för helt vansinnigt mycket
pengar, mer än dubbelt vad jag förväntat mig.
Kan jag ha sån tur? Kan det vara så att jag säljer min lägenhet och
går så mycket i vinst? och kanske till och med köper min NYA med
vinst? Och dessutom får en balkong som jag saknat.
Har haft nog med tur nu, tänker på mitt nya jobb och att allt
annat fallit på sin plats. OM vi skriver på alla papper imorrn som det är
tänkt, det är först då jag vågar tro det. Då kommer det nästan rinna
glädjetårar.
kommer dock sakna min lya isåfall, min alldelens egna första lägenhet.
Den är underbart mysig men det blir min nya isåfall också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0