solen väcker känslor

wiiiiiiiiihoooo, det droppar från taket, termometern visar -2, solen skiner,
kaffet håller på att bryggas och jag känner mig helt vild och galen!
har vårkänslor i hela kroppen, känner mig kär i tillvaron och nöjd
med allt =) helt dampig är jag idag. Nu ska jag ut och göra av med energi
på crossfit!! sen ska jag och hoppa häst!! ser fram emot de som fan,
var för länge sen jag var i stallet och red :) igår hade jag lika mycket
energi så jag åkte skidor med Faxe, åkte så snabbt så när jag vände och
skulle åka hemmåt var jag så slut så jag fick gå/åka hem. hahahah.
har fått min beställning från lagerhaus, gulle kaffeburk och fina
kokböcker bland annat, sen fyndade jag två ljuslyktor på dollarstore!!

Kommentarer
Postat av: Your old friend fron reddingroad (hehe)

Men faaan soffan, inte visste jag att lagerhaus har webbshop, nu kommer min ekonomi bli helt uppfuckad! ;)

2012-03-01 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0