spring!

provat skor idag på ericsson, är en hel vetenskap.
men nästa vecka får de in ett "löpband" och sen mäter
man vinklar osv på hur man belastar foten så jag ska prova
ut en sko då istället. För snart är det dags att ta på sig löparskorna
och springa ute! :) Är rätt less att springa på gymmet, mycket
härligare att träna ute.
Har ätit frulle med Hanna och sen hängt med EmelieH och Elin,
lunchade med EmelieH och Sara på alla tiders, de har börjat
med souvasrulle där :) Emelies hund är så jäkla söt, lilla Teddy.
Blev helt kär, vill också ha en hund NU NU NU. dock en större variant
men ändå :) har prommat i 2 timmar helt själv idag med musik i öronen,
fantiserade för mig själv att min framtida vovve gick sida vid sida. hehe.
sen vill jag ha en häst igen.. ja säg nåt jag inte vill
ha? fröken aldrig nöjd =)


ska förbi pillan ikväll på ost&kex kväll, ska bli så mysigt.
ska köpa blommor åt henne för hon har fått fast jobb i aitik,
de måste firas :) dock blir det inte nå alkohol drycker ikväll!
kolla vad som kom med posten idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0