alltså dehär med familjen!!

finns inget större än kärleken till min familj!
jag älskar dom mest av allt, hemma för mig kommer alltid
att vara i huset. Finns ingenstans jag är så lugn som där, hemma
helt enkelt.
har haft en fantastisk helg igen i ritsem, var det absolut
bästa vädret på fredagen, man kunde sola i underställ bara!!
Vi fiskade och jag fick en ganska stor röding och sen gjorde vi
älgskav och bara myste på! Har haft pärras skoter hela helgen och vilken
jäkla skillnad de är när man får köra själv, det är så jävla roligt!! funderar
seriöst på att skaffa en egen till nästa vinter! När jag kom hem på söndag saknade
jag min familj, så for dit och åt tjäder till middag, kollade tv och
sen sov jag där! Idag har jag handlat presenter åt mamma som fyller år idag, sen
har jag och min bror lagat hemmagjorda hammisar med hemmagjorda
pommes till middag =) himla gott!! Nu väntar en nattvecka på trucken, hoppas jag
kan sova bättre än vad jag gjort tidigare nattveckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0